Helt fantastiskt :-)

Nu har det varit fruktansvärt många tuffa dagar, men idag kom det äntligen en bättre dag och jag måste nog säga att det känns helt underbart! Så pass bra som jag känt mig idag har jag inte varit på länge (minst en månad sedan sist), visst är det fortfarande väldigt mycket smärtor/värk men inte alls lika mycket som det varit senaste tiden!

Det har känts så himla bra idag så jag har riktigt suttit på jobbet och njutit av känslan...

Resan hem tog på mer än själva arbetet idag, trots att jag jobbade 2 timmar mer än vad jag ska egentligen. Jag längtar verkligen tills det blir vår så vi slipper vinterföret. det är verkligen någon som sliter på nacken & ryggen, speciellt som det är nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0