Febran & "trättning"

Febern har anlänt, har nu haft 3 dagar. Kan väll inte direkt påstå att jag är alltför pigg, men det är bara att bita ihop och kämpa på ändå. Har i alla fall pratat med chefen, så både idag och i morgon behövde/behöver jag inte börja förrän klockan 10.00.

Så i morse hade jag och Rabalder en lugn & fridfull morgon, eller nja i alla fall jag. Rabalder var det fullt fart på, är i alla fall väldigt glad för att han är duktig på att roa sig själv.



Både jag och Rablder vägde oss i söndags, måste nog säga att jag blev lite chockad både över hans och min vikt. Han vägde 4,5 kg medans jag har gått ner 5 kilo sedan jag "slutade" jobbet före jul.

Rabslder och husse gillar inte riktigt mig, när jag trätt på dem. Ja, när de håller på att ska små äta/kvällsfika en massa. Jag vill ju inte ha en smäll fet katt liksom! Dessutom tror jag inte att Rabalder skulle må så bra av det, det blir bara jobbigt för honom...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske ska Du börja småäta/kvällsfika Du med, inte behöver Du då tänka på vikten.

Låter ju inge skoj på Din arbetsplats, jag hoppas det blir bättre efter de förändringar Du gjort.

Ha de bra/Åsa

2012-01-16 @ 19:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0