Det gick i "stöpe"

Mina semesterplaner gick inte alls som jag tänkt mig... Inte denna gången heller, har mer eller mindre legat en hel vecka. Har haft så fruktansvärt ont, samt att rörelseapparaten inte velat fungera som den ska riktigt. Det positiva är väll att man inte behöver jobba och träffa en massa människor när man mår så här.

Ja, ja nu hoppas jag iaf att det kan bli lite bättre snart. Jag hoppas på bättre väder snart, så kanske det kan göra saken bättre. Sen längtar jag helt enkelt till jobbet, jag blir mer eller mindre tokig av att ligga hemma. Det bara kryper i kroppen på mig!

Är iaf väldigt tacksam för att jag har fått ut en hel del hjälpmedel som har hjälpt mig väldigt mycket den senaste tiden. När jag träffade arbetsterapeuten sist så fick jag låna en inne- & en uterullator för att se om de kan hjälpa mig.

Och wow, måste säga att det varit helt underbart när jag haft det tuffare. Det är snarare det psykiska som jag får kämpa med när det gäller den biten, för inte ska väll en 26-åring gå med rullator!? Men vi får väll se hur det går, är ju bara i startgropen ännu. Ska träffa arbetsterapeuten nästa onsdag för att utvärdera hur hjälpmedlena har hjälpt mig eller om jag inte har haft någon nytta av dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0