Äntligen semester!

För ett tag sedan bestämde jag mig för att ta ut två dagars komptid, känner att jag verkligen behöver vara ledig. Ångrar mig lite smått att jag inte tog ut mer på engång, men är huvudet dumt får kroppen lida...

Har min första "semesterdag" idag och inte alls någé pigg, tror vädret kan vara en bidragande orsak. Känns lite surt att vara så är dålig när man väl tar ledigt, men om jag ska se det positivt så är det helt suveränt att inte behöva jobba när jag har det så här. Det är lätt hänt att man åker på jobbet än fast man egentligen inte borde/orkar.

Ja, ja... Jag hoppas på en bättre dag i morgon, får lyxa på med lite chokladpudding idag istället för att muntra upp mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0