Bilder





Idag har det verkligen varit fint väder, synd bara att det ska blåsa. Det gillar jag inte!




Tog mig an ljungen som jag fick av svärmor i veckan, tyckte de skulle passa bra i "Välkommen ampeln" som sambon fick av sin svärmor.






Torkning av katt... Han ser verkligen ut att njuta, ibland brukar att till och med lägga sig framför själva insatsen. Där blir det väll riktigt varmt och skönt antar jag.



Hm, men det är inte alltid så lätt med den vita kostymen och sotet. Hur ska jag lösa det?







♥ ♥ ♥   ♥ ♥ ♥   ♥ ♥ ♥   ♥ ♥ ♥   ♥ ♥ ♥   ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Åsa

Fint med ljung i Välkommen grejjen :)



Kul med bilder.



Är det pga min massinläggning av bilder som gör att det tar tid för Dig att komma in i min blogg?



Hur mår Du, är Du bättre?



Ang sjukhusbesök, det var en flopp, var ditskickad av fkassan för läkarintyg... men pga diverse som jag inte orkar/vill gå in på blev det noll.



Ha de bra kram Åsa

2011-10-09 @ 10:51:33
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0