Olycksfall

Här skrivs det inte mycket för tillfället, har inte känt mig på hugget. Har varit långt ifrån pigg den senaste tiden och haft nog med mig själv.

I torsdags föll jag på jobbet och lyckades slå i huvudet och ryggen, vilket gjort att jag haft/har fortfarande en fruktansvärd smärta i rygg & nacke. Som tur var så hade jag ett par snälla arbetskamrater som skjussade hem mig, samt att min kära syster var här hos mig medans min kära sambo var på kurs ner i Malmö.

Idag var det min första arbetsdag sedan olyckan, kan lova att det varit en tuff dag så nu känns det bra att jag är ledig två dagar innan nästa om gång. Är väldigt tacksam för att både Anny och Jimmy ställde upp som privat chaufförer idag, för att skjussa mig till och från jobbet. Annars hade jag aldrig tagit mig dit!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Huvva så otäckt, Du måste vara rädd om Dig.

krya på kram Åsa

2011-11-17 @ 12:40:07
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0