Det sket sig...

I dag blev det en tur till stan, min snälla svägerska var så snäll och skjussade mig till stan även denna onsdag. Dels hade jag och min kära sambo ett par ärenden att uträtta, men sen hade jag ett ärende till Office. Där jag skulle kolla på en stol som jag ska ha på jobbet.

Men givetvis hade jag den oturen att de precis hade sålt just den jag skulle titta på, så inte gick det att provsitta. Så nu får jag väll prata med arbetsterapeuten för att se hur vi ska gå vidare, om hon kanske pratar med deras återförsäljare så att jag får prova en innan jag bestämmer mig för vilken stol jag ska ha.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack Therese att Du orkar bry Dig om när Du mår så dåligt själv.



Vovvan fick juvertumörer och en sprack, hos veterinär upptäckte hon fler knölar :(



Jag tycker Du är fantastisk som fixar att jobba med tanke på Ditt allt sämre mående, hur klarar Du av bilkörningen till & från Mellansel?

2011-12-01 @ 10:59:02
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0