Vad står på?



Slutprovet börjar närma sig i en rasade takt, medans krafterna och humöret sinar. Kan det vara smärtorna och den sömn som uteblir som sätter sina spår?

Med facit i hand hade jag absolut inte tagit på mig studierna, men vad gör man när man redan tagit tag i något? Nej, jag är då inte den som bara hade tänkt ge upp utan att försöka. Däremot får jag inte ta det för hårt om det inte går vägen, med de förutsättningar jag faktiskt haft. Då har det bara att ta nya tag igen, man kan helt enkelt inte fixa allt.



I morgon är det dags att åka till Umeå för Vårruset, känns inte speciellt lockande idag. Men jag får hoppas på att jag är piggare i morgon och att vädret är desto bättre!

En liten uppmuntran: Måste få berätta att jag fick ju en liten uppmuntran idag, som glädje mig mycket och det kommer väl till pass. Idag hade vi dragningen av motionslotteriet och jag var en av vinnarna, så det blev ett extra tillskott i kassan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0