Sista rycket!


Har haft två riktigt tunga dagar igen, speciellt idag. Idag har jag känt mig riktigt konstig och kroppen bara lägger av titt som tätt, ganska obehagligt. Så idag vågade jag då verkligen inte sätta mig i bilen, så det är ju en himla tur att man har ett flertal änglar utan vingar som skjussar hem m.m.

I övrigt så är det väll fullt upp, dygnet har alldeles för få timmar för tillfället och inte gör det saken bättre när kroppen inte vill fungera i någon ordning. Är inne på sista rycket innan slutprovet på kursen administration, ska bli spännande att se om jag lyckas fixa det trots det som varit. Den som lever får se...

Vi är även inne på sista skolveckan för våra studerande, så det är en hel del med intyg, stipendium, motionslotteri, nycklar m.m. Så på torsdag är det dax för skolavslutning, håller tummar & tår för varmare väder så att man vågar ta på sig en kjol/klänning. Det känns både och, ganska skönt på ett vis. Men jag vet så väl att jag blir ganska less under sommaren, det blir så tyst och tomt utan eleverna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0