Sista rycket, det ha varit kämpigt!

Snart är arbetsveckan över, bara en dag kvar. Helgen är verkligen efterlängtad, känner mig så fruktansvärt trött och slut på. Ingen kraft/energi alls, men det har jag väll i och för sig inte haft de senaste veckorna... Eller rättare sagt månaderna, men nu känns det nästan som att man är på botten. Svårt att förklara, man måste nog ha upplevt det själv!

Har jag tur så blir det i alla fall en fin dag, kanske underlättar att åka till jobbet efter denna jobbiga natt. Tror dock att det få bli en tur till apoteket först och främst, så idag bestämmer jag mig för att börja senare än andra fredagar. Har ändå en hel del komp att ta ut och skulle den tiden behövas får jag väll jobba längre, det är inte värre än så!

Ha en trevlig dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0