Why?

Har åkt på ännu en förkylning, känner mig alldeles knäck. När jag kom till kontoret och slog mig ner på stolen i morse så var jag alldeles färdig och tog mig för pannan, kände att jag tydligen hade febran också. Suck, känns så typiskt bara för att vi hade tänkt åka upp till Åsele/Varpsjö bara sambon hann tillfriskna. Vilket han gjorde redan i torsdags.

Känns dock inge bra att åka iväg om man inte är pigg och jag vill ju framför allt inte smitta ner de man besöker. Och sen är det ju en del som man absolut inte vill utsätta, som har det lite värre än andra om det blir sjuk.

Så det får nog bli en hemma helg, även denna helg. Nu är det andra eller tredje gången sedan det nya året började som jag blivit tvungen att ställa in resan till Åsele pga sjukdom. Men jag hoppas att jag snart tar mig dit, så att man får besöka både nära & kära!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0