Mars 27, 2011


Kastede ihop en tårta igår (påbörjade detta inlägg igår, men det blev endast bilden som gick att få till), eller kastade och kastade ihop... Det visade sig att jag helt enkelt inte skulle ha börjat med den, var inte klar förrän vid 16-tiden.

Gjorde fyllningen direkt när jag klev upp på morgonen. Vilade lite eftersom jag hade riktigt ont på flera ställen, inte bara de vanliga. Efter att ha varit på toan och kissat en hel del blod (betydligt mer än de tidigare dagarna) så bestämde jag mig för att kontakta sjukvårdsupplysningen. Vilket tog en j*kla tid pga av att de bara hänvisade till fel nummer, men till slut så. Efter samtalet var det bara till att lasta in sig i bilen för att åka in på akuten för att ta urinprov och bli undersökt av läkarn. Tack och lov så var det, det som jag hade anat. Urinvägsinfektion, hade ju kunnat vara ännu värre. Så nu knapras det även antibiotika...

Tror snart jag blir knäpp, man hinner inte mer än bli kvitt den ena sjukdomen så åker jag på något annat. Mitt imunförsvar kan ju inte vara det bästa för tillfället, tycker jag mer eller mindre har varit ständigt sjuk sedan nyår.

Men nu hoppas jag verkligen att det lugnar ner sig snart, så att jag hinner ladda upp batterierna innan det blir något annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0