Tur att man har en sambo som bryr sig om en!



Idag har det varit en jätte fin dag, önskade att jag hade varit pigg så att man kunnat vara ute och njutit.

Medans folket varit ute har jag legat i sängen som en klubbad säl, har mest bara sovit idag och knaprat tabletter. Har åkt på någon dunder förkylning igen. Den kom som sagt var redan i fredags, har varit sämre idag så jag hoppas att jag hinner göra bort det innan måndagen kommer.

Känns absolut ingé bra om jag ska behöva vara borta på grund av sjukdom inom den närmaste tiden, har som varit sjuk en hel del efter nyår. Blev minst en vecka i januari och sen blev det en ofrivillig (eller det är du ju alltid när det gäller sjukdom) vecka i februari, vore så skönt att få lön för en hel månad snart igen.

Pengar är inte allt, men det har en stor betydelse. Den senaste lönen försvann som jag vet inte vad... Och då var det någon enstaka räkning jag betalade, sen gick allt till sjukvård och medicin. Jag säger då det, tur att man har en sambo som bryr sig om en!


Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan godingen, ja det är tur vi har våra karlar och familjen <3

Tråkigt när möe går till mediciner, men då kommer man upp i frikort snabbt ;O) Alltid något!

Ha en toppenmysig dag och vila <3

KRAM!

2011-03-13 @ 10:28:05
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0