Trevligt samtal!

Ikväll lyckades jag äntligen ta mig i kragen (eller jag försökte faktiskt redan i tisdags) och ringde min bror, vet inte hur länge sedan vi pratades vid sist. Måste ha varit strax efter jul när de överraskade mig med ett besök.

Lite tråkigt att vi som stått varandra så nära, har så pass lite kontakt idag. Men på något konstigt vis så vet iaf jag att han alltid finns där om det är något!

Har planerat in ett flertal turer till Åsele för att besöka min bror och hans familj, men har varit tvungen att ställa in det på grund av att jag blivit dålig/sjuk varje gång. Vilket känns fruktansvärt tråkigt, men nu hoppas jag att vi snart ska lyckas ta oss iväg för att träffas.

Hur som helst så var det riktigt trevligt att få prata med bror, det förgyllade kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0