Ledigdag men fullt upp ändå!

Har försökt studera mest hela dagen och nu känns det verkligen att man har tappat många, många studietimmar. Känner att jag inte riktigt hänger med, så det ska bli spännande att se vart det här slutar! Kan inte mer än göra så gott jag ka, det är väll bara att kämpa vidare och se om jag fixar det.

Har även hunnit med en sväng till frissan, blev lite för tufft idag för ryggen och nacken som gjorde att kroppen la av ännu en gång. Men tack och lov satt jag inte i bilen denna gång! Hur som helst blev jag ganska nöjd med frisyren, blev något nytt denna gång. Kände mig så less att ha samma frisyr hela tiden, så vi får väll se om jag trivs med denna än om det går en tid.

Näpp, nu blir det nog till att inta sängen med boken - Löneadministration i praktiken i högsta hugg. Och imorgon är det dax för sista arbetsdagen denna vecka. Känns både och faktiskt, skönt att vara "ledig" två dagar under arbetsveckan. Däremot känns det aningens tungt med begravningen som vi ska på på fredag, men snart är det bortgjort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0