Inte meningen, inte denna vecka iaf

Igår återvände febern igen, attans. Trodde denna envisa förkylning skulle ge med sig, trots att jag sparkat på den ett flertal gånger så vägrar den att lämna mig.

Det har varit två tuffa arbetsdagar, skulle egentligen ha legat hemma. Fick jag mer eller mindre bekräftat igår... När jag med nöd och näppe tog mig till bilen efter en visit till brevlådan, väl inne i bilen och uppe på gården var det bara till att invänta att sambon skulle komma hem för att få hjälp in. Sen blev det sängen hela kvällen, känner mig tyvärr inte allt för pigg idag heller.

Blev tvungen att ställa in även dagens besök hos sjukgymnasten, känns lite ledsamt. Men det var tydligen inte meningen att vi skulle påbörja behandlingarna denna vecka! Får hoppas att det ser bättre ut nästa vecka och att vi kan köra igång på måndag. Längtar, känns som att jag är beredd att gripa det minsta lilla halmstrået just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0