Inget vidare flyt

Det går inte speciellt bra med studierna för tillfället, eller snarare den senaste månaden. Först och främst blir man riktigt sjuk, så att man tappar ett par veckor och sen då blir det något annat. Igår försvann studiedagen med besöket på akuten, inte riktigt vad jag hade planerat.

Natten mot i fredags kom jag på att jag hade en inlämningsuppgift som skulle vara inne i fredags, ni ska inte tro att den var påbörjad. Kan säga som så, att efter den upptäckten blev man näst intill klar vaken. Så efter jobbet var det bara till att sätta sig vid datorn för att påbörja inlämningsuppgiften och givetvis skulle datorn jävlas just då. Det försvann ett par timmar med att få ordning på datorn innan jag kunde göra det jag skulle, men tack och lov var det en lättsam inlämningsuppgift.

Skulle börja med lektionerna för vecka 5 ikväll, men körde fast direkt för att det inte framgår om vi ska starta upp ett helt nytt företag från början i löneprogrammet. Det känns som studierna går i en snigelfart, hoppas dock på snabbt svar från lärarn så kanske jag kan få köra igång imorgon kväll istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0