Bäst att se upp!



Vi har haft ett par riktigt fina dagar, man känner vår känslorna börja spricka ut i kroppen. I love it, det är ju bara för härligt. Jag hoppas att vi har många fina dagar framför oss.

Det har blivit en hel del jobb både förra veckan, men även hittills denna vecka. Det har redan hunnit bli 12 timmar mer än normal arbets tid sedan förra tisdagen... Tack och lov för att man blivit piggare, men ikväll känns det ändå som att jag måste vara vaksam så att det inte blir för mycket.

Hade en rätt så tuff natt, men även denna dag har varit sämre än de senaste dagarna. Så det ska bli skönt med en ledig dag i morgon, ska försöka släppa jobbet och ägna mig åt studierna och lite motion istället. Men det känns så fruktansvärt när det är mycket att göra på jobbet, det är en konst att kontra arbetslivet och fritiden.

Och speciellt nu när jag trivs kanon bra jobbet och verkligen älskar att jobba är det svårt att slita sig när det finns mycket att göra, men jag tror nog att det är bäst att se upp. För jobbet är inte värt allt, men det kommer att sitta fint med komptimmarna jag har att finna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0