Vårruset 2011

I tisdags eftermiddag var vi ett glatt gäng ifrån jobbet som gav oss iväg, tyvärr var det en som inte kunde följa med pga av en tråkigt händelse så då fick skolans gamla kamrer hoppa in. Det blev 2 stycken som jobbade tidigare på skolan som fick följa med, kul med annat folk också.




Det blev en riktigt tuff dag, men känner mig ganska stolt och nöjd med att jag faktiskt lyckades ta mig både till Umeå och runt banan som var 5 km.

Kan väll säga som så att det hade aldrig gått om jag inte fått vara ledig två dagar efteråt, hade inte ens tagit mig till jobbet annars. Men det kändes fruktansvärt roligt att få göra något annat och umgås med lite folk! Det här kan jag leva länge på...


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Så kul för dig att komma ut å göra nått kul å med nå folk som du skriver !! Å bra att du kunde vara ledig efteråt , det är ju sånt som behövs för att man ska kunna vara med på saker å ting !! Kram på dig !!

2011-06-03 @ 03:58:28
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0