Typiskt!





Vilken natt och dag!
Hade så fruktansvärt ont i natt och i förmiddags så att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, kände som att jag skulle kunna göra vad som helst bara för att bli av med det.

Och givetvis så är det en sådan dag man har klipp tid. Efter många om och men så lyckades jag komma fram till apoteket, fick lite info så jag bestämde mig för att snabbast möjligast hämta ut medicinen. Försökte få kontakt med frissan för att höra om det skulle vara möjligt att få komma några minuter senare, fick tyvärr inget svar. Så det fick bli klippning först och tabletter därefter. Har man klarat sig till dess, så gav jag mig den på att jag skulle fixa att bita ihop under klippningen också.


Väl hemma så var det bara att byta om för att åka till stan med sambon, tänkte passa på att göra bort ett par ärenden innan min semester drar igång. Vi fick mycket för pengarna idag, bland annat en hel del god mat för en billig penning. Parasoll, parasollfot, bord, 6 stolar, kattsäng och sen fick jag ett par jätte fina hörhängen av sambon i förtidig födelsedagspresent. Bild kommer senare.

Och dagen avslutades med en kanon kväll...
Åkte upp till stugan en sväng för att kolla upp och fixa en del saker, har pysslat på i garaget, lekt med katten och kört fyrhjuling. Insåg dock att jag måste nog öva mer på att backa med kärra, skam den som ger sig. Jag ska min sann bli bättre, det är bara så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0