En långhårig tant & en hårlös tant

Oj, jag ser att läsar statistiken ökat ganska bra. Är det för att jag inte riktigt hinner med att uppdatera numera?

Bara för det tror jag att jag ska visa en gammal bild som jag lyckades hitta från midsommar 2008.


 

Eller två...



Där var jag min sann lång hårig, om jag inte minns helt fel, så är det där någon gånger efter en av alla gånger som jag tappat håret. Jag vågade helt enkelt inte klippa av mig det i rädsla för att tappa håret igen, men med facit i hand så gjorde jag det ändå ett flertal gånger efter dessa bilder.




Ett kort från samma år om jag inte minns fel, här hade jag inte mycket hår men var nästan lika glad ändå :-)

Man får säga vad man vill, men visst gör håret en hel del med ens utseende? De gånger jag har tappat det har jag knappt känt igen mig själv, men efter ett tag då är det som att man vänjer sig och accepterar det till en viss del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0