Vilken semesterdag!





Känner mig så otroligt trött och slut på, vet inte vad det är med mig. Tur man har semester i alla fall, så kanske jag hinner vila upp mig.

Idag var det min första semesterdag, på schemat stod det slutprov för Organisation och Ledarskap. Så det blev en tur in till stan, en fruktansvärds lång och jobbig tur blev det. Hade hänt en olycka efter 348, någonstans mellan Mellansels- och Molidenskorsningen. Så det blev till att köra några "kringelekrok" vägar, lyckades ju köra fel någon gång och sen var det ett par "stolpskott" jag lyckades få fram för mig.

Efter ca en och en halv timme kände jag att jag inte kunde skriva  något mer på provet, så då gick jag en sväng på stan för att inhandla ett par saker till katten (som ska flytta in imorgon) och för att inhandla en present till min kära systerryster.

Väl hemma så blev det ett par tabletter och stupa i säng, lyckades faktiskt somna. Sambon väckte mig när middagen var klar och serverad, kan man ha det bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0