Rabalder på resande fot!

Jag tror min sann att våran Rabalder gillar att vara ute och åka bil. Han är väldigt lättsam att ha med sig!


På väg upp till stugan en kväll, satt han så här i korgen mitt emellan oss.


Tidigare i veckan tog vi oss en tur på egen hand, jag och Rabalder. Jag tyckte att det var länge sedan han åkte bil och sedan vill jag vänja honom med stugan, så vi åkte upp till stugan en sväng. Bjuder på ett par bilder ifrån våran tur.


Rabalder har intagit sin plats i korgen, på passargerar sätet.


Gav honom kon som han fick roa sig med, när det började klia i kroppen hans. Blev lite orolig att han skulle hitta på en massa bus, men ické som nické.









Undrar om det fanns något spännande bakom soffan? Kanske ett skrovmål?



När inspektionen av stugan var färdig, var det dags att inspektera tomten. Det var lite nervöst att släppa honom när man var själv med han, men det gick riktigt bra. Det var som inga problem att få in han i bilen igen. Och han var nöjd med att endast inspektera framsida denna gång, vilket var väldigt lättsamt för min del.


Tänkte även bjuda på en bild som bjudit på många goda skratt, den blev tagen någon gång runt marknads helgen. Något var man ju tvungen att roa sig med när man inte befann sig i Åsele.


Jag vet inte vad han ser ut som... För er som inte ser vad det är, så har han en rulle frystejp runt ansiktet.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilken sötnos !!

2011-07-30 @ 21:03:28
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0