Tankar

Som jag sa tidigare, är det mycket som hänt under helgen och i början av denna vecka. Först middagar och födelsedagsfirande som bara har avlöst varandra.

Och sedan igåg fick jag reda på att min kära moster har åkt på ännu en hjärtinfarkt, så man har helt enkelt haft tankarna på annat håll. Kan säga som så, det blev inte mycket sömn i natt. Men nu är det väll bara att hålla tummar och tår för att det går vägen, hon är en riktig kämpe.

 Ibland begriper jag inte vad det är som händer... Det känns som att vissa ska behöva drabbas av så mycket medans andra mest klara sig undan minsta lilla.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Nej men fy så hemskt :( jag antar det är Annica. Jag hoppas verkligen att hon mår bättre och allt är bra, ja så bra det nu kan vara vid sådant läge... Ledsen för hennes skull. Du får hälsa/Åsa

2011-07-13 @ 11:55:42
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0