Kraftlöst och en huggorm med gäddtänder i huset!

Idag har det varit en tuff och hård dag!

Dagen började ju med ingen sömn, eller snarare ca 45 min i morse. Var och handlade med svärmor på eftermiddagen och kände att det verkligen tog knäcken på mig. Hinner inte mer än hem förrän benen bara viker sig och maskineriet inte riktigt vill vara med, till råga på det så anlände ett fruktansvärt illamående som gjorde mig tvungen att kräkas. Så det var ju bara till att bädda ner sig i "sjuksängen" med hinken i beredskap.

Men ni ska inte tro att Rabalder var med på noterna, han ville ju mest leka med mig och det var en jädra fart på´n. Kan säga som så att mina smärtor blir inte bättre i händer och armar av att vi har honom boende hos oss, det är ju som en riktig huggorm med gäddtänder!

Tillslut var jag tvungen att utvisa den lilla herr´n, mina krafter orkade helt enkelt inte med hans envishet idag, längtar verkligen tills sambon är hemma så att han kan fostra honom resten av kvällen och hjälpa mig när han försöker bita mig. Detta är ju ett beteende som vi inte accepterar och verkligen jobbar för att få bort, ska bli spännande att se om det gå! Känns ganska tveksamt, i alla fall när det är som värst. Annars vet jag inte vad jag gör? För jag vill då verkligen inte ha en katt som flyger på en och biter en bara sådär.

 

"Jag har inte gjort något". Ser han inte för oskyldig ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0