Årets bästa köp - Behövs



Vilket härligt väder vi haft idag, eller ja förutom blåsvädret förstås. Det är något som jag verkligen inte gillar, men nu har jag i alla fall min krage som skyddar nacken. Det är nog ett av de bästa köpen som jag gjort i år. Det är en krage som både värmer och skyddar nacken mot drag. Kan säga som så, att den har jag verkligen haft nytta av hittills i år!

Tydligen tjorvar bloggen idag/ikväll, det vill inte fungera att lägga upp bilder Så idag får det bli ett inlägg utan bilder.

Första natten gick riktigt fint för Rabalder, han låg nedanför sängen på sambons mjukisbyxer hela natten. Och inte ett enda försök att ta sig upp i sängen, kan lova att jag blev förvånad. Men vi får väll se hur det går med det i fortsättningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0