Äntligen klart, efter mycket tankeverksamhet och prövningar!

Här har det näst intill varit full aktivitet sedan 00.01 i natt, blev så fruktansvärt less på att ligga och vända mig i sängen. Så då tänkte jag att det var lika bra att gå upp på övervåningen och pyssla på, det börjades med att sy.

Efter lite vila i morse så tog jag mig an servettstället, som har stått länge med endast bottenfärgen. Hade ju tänkt måla dit något motiv men kunde inte komma på vad och än vad jag provade (på papper/kartong) så blev jag inte nöjd. Men idag när jag slog upp böckerna som jag fått låna av min mor, så var det bara som att den blomman ska det vara  och det ska jag väll klara av.



Och visst gjorde jag det, än om jag blev nöjd med resultatet så hoppas jag på att förbättra mina kunskaper och färdigheter så att det blir ännu bättre och svårare motiv.

MAn ska väll ha mindre mål i livet? Vad vore livet annars?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0