Allt handla om att prioritera det man vill!

Har varken haft tid eller ork att sitta framför datorn de senaste dagarna, men ska jag vara ärlig så tycker jag det känns ganska skönt. Speciellt när man är van att sitta framför datorn varje dag på jobbet, så det är väll kanske välbehövligt att ta lite semester ifrån skärmen också!

Vad har fröken pysslat på med?
Jo, jag har försökt att laga ett riktigt mål mat om dagen som dessutom resulterar i ett par matlåder i frysen. Har inte riktigt hunnit med allt jag hade tänkt laga, men jag är riktigt nöjd med det jag gjort. Det har blivit både korvstroganoff och köttgryta, det ska bli gott att finna senare under hösten!

Har även hunnit med att plocka jordgubbar, som jag fick av Tony.


Bild lånad från www.fotoakuten.se

Hade tänkt göra lite jordgubbssylt under hösten någon gång, just nu är det så mycket annat som jag vill och prioriterar att göra istället.

Jag tar dagen som den kommer och gör det jag känner för helt enkelt, det är det fler som borde prova! För det känns riktigt härligt att bara ta det som kommer och inte planera en massa och sedan bli besviken, för att jag inte fixar det just "idag".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0