Trötter besöker tandhygenist & tandläkare

Igår besökte jag tandhygenisten, blev riktigt överraskad. Hon tyckte att det såg bra ut för att vara så länge sedan jag besökte tandvården, hon meddelade även att jag hade haft tur med tanke på hur många lagningar jag gjort i mina tidigare år.

Dommen: En hel del tandsten (men de har väll de flesta), en tand som hon blev rådvill på (så vi avvaktar tandläkarens dom) och en riktig elaking. Hålet behöver mest troligtvis rotfyllas, så i så fall blir det väll i flera steg och fler besök. Eftersom hon tyckte att detta skulle behövas åtgärdas ganska omgående så fick jag tid redan idag, så idag lär jag väll få veta hur vi går vidare. Och det bästa utav allt är att jag fick den tandläkare jag blivit tipsad om, hon som ska vara så bra och försiktig.

Efter besöket hos folktandvården blev jag så fruktansvärt trött, en trött ett nockade mig totalt. En trötthet som slår mig lite nu & då, kan sova hur länge och hur mycket som helst. Lite svårt att förstå denna trötthet för dem som inte är i samma situation, men förhoppningsvis kan jag snart få en förklaring till den. Så igår kväll blev det endast middag innan jag kastade omkull mig på sängen, där jag somnade. Vaknade till vid 20.30 så då var det bara till att borsta tänderna, för att sedan somna om igen.

Nu... Ny dag & ny tag!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0