Tacksam för tipset!

Som jag skrev tidigare så hade vi en skovisning på skolan idag, det var jobi som stod för den. Kan lova att det verkligen kändes att det var en helt annan kvalité än vad man är van att gå med. Jag passade på att slå till på 2 par direkt, vilket landade på 1 698 kronor men det kan det väll vara värt?! Hoppas att leveransen går snabbt.

Fick även ett tips från Moa idag, om en hemsida (www.girafofsweden.se). Det är en tjej som lever med en whiplaschskada som har tagit fram bland annat en krage, som jag klickade hem för att prova. Så håll tummarna för att den även kan hjälpa mig i min vardag! Väntar med spänning på den...


Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej!



Vad glad jag blev för din lilla uppmuntrande kommentar på min blogg, den värmde! Alltid kul att få lite bakgrund på er som läser! Som du säkert förstod har det varit lite tufft nu några veckor, så mina inlägg kanske inte alltid är de uppmuntande nu men jag hoppas att du känner att det är läsvärt ändå. Tack för ditt tips om kragen, ser verkligen framemot att höra av dej igen när du har provat den. Jag själv var med inne på deras hemsida efter ditt tips, så ser framemot d med spänning! Hoppas vi hörs igen! Kramar Tessan

2011-01-19 @ 22:09:08
URL: http://enoskrivenframtid.blogg.se/
Postat av: Katja

Hejsan godingen!

Tror defintivt det är värt pengarna - på skorna. Det är jätteviktigt för kroppen att ha en bra platå att stå på :) Som huset har en bra grund!

KRam!

2011-01-19 @ 22:15:44
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0