Sorkelsson!

Nu har jag äntligen lyckats ta tag i att spola mina öron med revaxör, så nu hoppas jag det blir någon bättring!

De har klagat på mig på jobbet att jag hör så fruktansvärt dåligt och tjatat på mig länge att jag borde rengöra dem, så nu kanske de blir nöjda.

Ibland kan det bli så himla tokigt när man hör fel, men tur att man oftast kan skratta åt de sen. Det var som när det ringde en kvinna och ville prata med chen min och jag frågade minst 3 gånger vad hennes efternamn var, jag hörde Sorkelsson och tyckte att det kunde väll inte stämma. Men tillslut vågade inte fråga en gång till så jag skrev förnamnet, efternamnet och telefonnumret till denna människa på en lapp till chefen. När jag lämnade ifrån mig lappen så började chefen skratta och informerade mig om att hon inte hette Sorkelsson, utan Torkelsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0