Skrämmande dag!

Idag har det varit en konstig dag!

Suttit i många samtal & en del av dem har varit långa samtal, det har bland annat diskuterats en massa tråkigheter.

Kände vid lunch tid att det inte riktigt var någon bra dag med maskineriet och en tag innan jag skulle göra kväll för att åka hem blev jag alldeles konstig... En fruktansvärd smärta i både nacke och rygg, en smärta som inte riktigt går att förklara. Men minsta lilla rörelse var en ren tortyr och det strålade ut i både ben och armar, samtidigt som jag blev alldeles borta i huvudet och benen som inte riktigt ville bära.

Så det var bara till att försöka ta sig till en stol och sätta sig för att lista ut hur jag skulle lösa situationen, samtidigt som jag ringde sambon för att höra vart de var. Och som tur var så svängde Per in så att jag kunde få en privatchaufför, så att jag kunde ta mig hem för att ta en dunderkur och bädda ner mig. Som tur har kuren äntligen börjat lindrat smärtorna men det är knappt att jag orkar hålla upp ryggen och nacken.

Hoppas verkligen att jag hinner bli bättre tills imorgon så att jag kan bege mig till jobbet!

Pssst... Hade egentligen tänkt visa er ett gäng bilder ikväll men jag tror det får bli en annan dag när jag har mer krafter. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0