Så det kan gå!

I torsdags både trodde jag och hoppades på att jag skulle vara på benen redan på fredagen igen, men nu är det måndag och snarare sämre.

Vaknade i natt av jag hade svårt för att andas, näsan var full med snor och halsen kändes aningens svullen. Och inte nog med det så frös jag som aldrig för, har visst åkt på en riktigt förkyling med febran också...

Så när sambon klev upp vid 5-tiden var det bara till att stiga upp för att försöka få i sig något innan tabletterna intogs. Lyckades tack och lov somna om en stund innan jag steg upp för att åka iväg till jobbet, men det var bara till att inse att jag tyvärr inte hade något på jobbet att göra idag efter ett par ostadiga steg.

Nu känner jag mig riktigt glad för att jag inte åkte till jobbet trots allt, speciellt efter apoteksbesöket som verkligen tog knäcken på mig. Har legat som en klubbad säl sedan jag kom hem.


Det positiva är i alla fall att vi har många fina dagar att vänta oss framöver!


Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan :o)

Vilken supertjusig bild <3

Vilken var hemsidan till servetterna..?

Var ute några timmar, FÖR länge tydligen.. det värker överallt.. men imorn ska jag börja arb.träna..

Om jag säger te 3 månader innan ang servetterna så kanske du hinner, ju tidigare ju större chans? :o)

Ta hand om dig o lyssna på din kropp..

Massor med kramar!

2011-01-24 @ 15:56:01
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Katja

Hej gumman :o)

Förr ville jag ha 4 barn, men nu skulle jag vara så nöjd med ett :o)

Ska kika in på din sida du länkade :) Tack så himla mkt.. Hoppas du får en mysig kväll!

Massor med kramar o ta det beslut som känns rätt efter hjärtat..

2011-01-24 @ 20:40:42
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Katja

Hej gumman :o)

Förr ville jag ha 4 barn, men nu skulle jag vara så nöjd med ett :o)

Ska kika in på din sida du länkade :) Tack så himla mkt.. Hoppas du får en mysig kväll!

Massor med kramar o ta det beslut som känns rätt efter hjärtat..

2011-01-24 @ 20:42:14
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Din stackare krya på dig !!

2011-01-25 @ 11:08:01
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0