Nu är det bara att vänta & se!

Sådär då var proverna tagna, nu är det bara att invänta svaren. Känns som att det kan bli en lång väntan, vill veta NU!

Idag när jag satte mig ner på lunchen och skulle skriva ansökan till kurserna så upptäckte jag att en av dem inte fanns i Ö-vik, vilken besvikelse. Vet inte hur jag bar mig åt igår, måste ju ha kommit åt någon knapp igår så att jag kom in i en annan ort när jag hittade den kursen. Så nu är det bara till att plocka ihop fler kortkurser istället, så att jag får läsa det mesta av det som ingick i kursen som jag egentligen ville läsa. Det är vad jag hade tänkt roa mig med ikväll, så att jag har ansökan klar och kan posta den imorgon. Vill börja så fort som möjligt!


Kommentarer
Postat av: Katja

Ska hålla tummarna för dig angående proverna..

Vart går kurserna då?

Kram!

2011-01-14 @ 10:58:00
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0