Migrän!?

Igår var vi bort bjudna på middag hos svärmor, även hennes syster m. familj, Tony och A´s kille var där. Det blev en lång kväll för alla andra förutom jag, jag som var tvungen att åka hem direkt efter maten. Det känns inte så himla kul att umgås med folk när maskineriet värker och smärtar som jag vet inte vad. Och inte blev det direkt bättre av att man knappt sovit under ett gäng nätter.

Men tack och lov så fungerade nässprayen mot huvudvärken igår, en migrän spray som jag aldrig testat tidigare. Och det vore väll himla bra om en del av mina besvär bara beror på migrän (förstår mig rätt). Migrän är väll inte det roligaste och lättsammaste man kan ha, men jämfört med vart mina tankar och funderingar efter de senaste åren har vandrat iväg så är inte migrän hela värden! Så nu hoppas jag att det kanske kan visa sig att en del bekymmer bevisar att det är migrän och ingenting annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0