Maskineriet har strejkat medans hjärnkontoret har legat i!

Även idag har det varit en tuff dag med maskineriet, men huvudet har legat i.

Känner mig sugen på att studera, på sidan om jobbet alltså. Jag har ju så mycket dö tid när jag inte är speciellt pigg och helst bara ska hålla mig lugn & vila.Varför inte passa på att utnyttja den tiden till att läsa någon kurs på distans?! Då slår jag ju två flugor i en smäll, jag håller mig lugn samtidigt som jag både gör och lär mig något.

Så idag har jag roat mig med att undersöka vad det finns för kurser på distans mot Ö-vik, där man får göra examinationen/prov. Har hittat ganska många som är väldigt intressanta, så nu är det bara för mig att läsa på och komma fram till hur jag vill lägga upp det och vad jag ska satsa på i första hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0