Löneadministration

Det ringde precis en karl från vuxenutbildningen i Ö-vik, kul att höra något om kurserna som jag sökt. Det var dock inte lika roligt att de inte hade löneadministration, så vi blev tvungen att stuva om lite i kursupplägget. Vilket egentligen endast leder till att jag avslutar mina studier ca 5 veckor tidigare än beräknat.

Men som tur är så ingår det en del löneadministartion i personaladministrationskursen, så jag går inte helt bet på den biten. Så nu är det bara till att vänta och hoppas att det kommer ett brev från Mirio snart, samt att jag får börja studera som planerat!

Det känns helt underbart att ha lyckats lägga upp en plan för att komma vidare i livet :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0