Jippi Jahoo!


Bjuder på ännu ett kort från idag.

Äntligen har jag lyckats få till ett bank ID så att jag kan ta mig in på apotekets hemsida för att kolla upp mina recept osv. Hittils verkar sidan var bra att ha tillgång till, kan bland annat se vad medicinerna går på. Inte så dumt!

Har även lyckats hitta ansökningblanketten till kurserna som jag kollat upp, så nu ärr det bara att slå sig ner och fundera ut en plan på hur jag ska lägga upp det. Vilken kurs jag vill börja med osv. Ska bli spännande, jag hoppas verkligen att jag får läse de kurser som jag är intresserad av!


Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Sv: Jobbar som butikschef, så det blir en del möten =)

2011-01-12 @ 20:45:02
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Katja

Hejsan gumman!

Skulle vara bra o ha sånt där bank-id.. man/jag har inte så bra koll o glömmer lätt ^^

Fast usch låter inget vidare, hoppas det blir bättre när sommaren o värmen kommer.. <3

Kram!

2011-01-13 @ 14:10:53
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0