Det är helt sanslöst!

Blir aninges less, känns som att jag håller på att bli tokigt snart. Det kryper i benen på mig, börjar vara riktigt rastlös. Känner mig fortfarande inte bättre.

Sov till klockan 14.00 när gubben kom hem och lyckades få liv i mig, kanske gårdagens kväll tog knäcken på mig. Blev bjuden till ett sexparty, eftersom det var både nära och mycket roligt att jag blev tillfrågad om jag ville komma. Så kändes det som att det inte var mer än rätt att passa på, annars kanske man aldrig blir tillfrågad igen heller. Hur som helst var det riktigt kul att få komma ut och träffa annat folk än arbetskamrater och sambons släktingar!

Som sagt var så behöver man roa sig lite än om det tar på för att klara av att leva ett liv med ständig smärta!


Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan gumman! Hur är det idag då?

Sexparty låter rätt skoj, det finns "roliga" saker med va, så man inte "behöver" köpa sig.. hm ja en dildo eller så.. ;o) Kanske är kul att bara få se presentationen hihi!

Massor med kramar o ha en söndag med massa mys!

2011-01-23 @ 17:50:19
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0