Bristande kommuntikation blev kostsamt för min del!

Natten har bestått av ett ständigt kräkande, inte magsjuka som de flesta tänker på. Eftersom jag med all säkerhet kunde säga att det berodde på smärtorna i nacken/tabletterna mot smärtorna så begav jag mig till jobbet i morse trots tröttheten som bor i kroppen.

Hade behövt en lugn dag idag, känns det som men jag fick en rätt så stressig dag. Därför beslutade jag mig för att jag tar lite sovmorgon imorgon, jag orkar inte åka till jobbet före läkarbesöket som är vid 10.30. Och för det andra så känns det rätt meningslöst att åka till jobbet om jag skulle börja 09.40, hinner ju inte mer än börja så ska jag stoppa in mig i bilen för att åka iväg igen.

Ännu mer vila efter gör nog susen efter fredagens insatts! Har inte lyckats återhämta mig än, är däremot förvånade över att jag är på benen idag. Kanske är för att jag absolut inte har gjort någonting sedan jag kom hem från jobbet i fredags.

Känns i alla fall riktigt skönt att ha fått diskutera situationen som blev med ansvariga och som många andra gånger visade det, att det är brist på kommunikationen mellan olika "enheter"!


Kommentarer
Postat av: Mathilda - Unique & Fabulous

sv: jag går samhällsvetenskapsprogramet med inriktning ekonomi, år 2.

2011-01-11 @ 18:49:41
URL: http://mpeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0