Bättre än förväntat!

Jag säger det igen, vilket flyt jag haft hittills i år!
 Det gick bättre än förväntat hos tandläkaren, jag slapp rotfyllningen.

Hon började med att testa om jag kände pirrningar eller smärta i tanden, blev lite nervös eftersom jag inte kände något vid de första försöken men tillslut så kände jag litegrann på två ställen. Det var ett tecken på att tanden levde, så då kunde hon bara laga det enorma hålet.

Så efter ca 1 500 kr mindre är min mun i gott skick igen, tror att jag lyckades drar ner på kostnaden när jaag avstod bedövningen. Och det gick hur som helst, trodde att det skulle göra ont. Men kände endast vid enstaka tillfällen att det gjorde en aningen ont, inte mycket att orda om eller ta bedövning för.

Det känns fruktansvärt ovant med tanden som är hel och ingen vass kant som "skär" i tungan nu och då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0