Att skriva på beställning?!

Skrivandet har alltid legat lätt till hands i mitt liv, det har blivit många dikter och många,många sidor i dagboken. Skrivandet har gjort att jag tagit mig igenom livets gång, utan den är det tveksamt om jag skulle klarat mig!

Men att skriva på beställning är en helt annan sak!
Håller på med ett brev till Miwa från oss bybor och det känns så svårt helt plötsligt. Hur ska jag folmulera mig? Hur hittar jag den röda tråden? Har jag tagit mig vatten över huvudet när jag tog på mig detta uppdrag? Nej, nog ska jag väll klara av det. Kanske bara måste ge det lite tid, skriva, sudda, skriva ny ord & meningar, tillslut måste jag väll få ihop något?!


Kommentarer
Postat av: Katja

Goddagens gumman!

Tänkte på servetter, jag och Daniel KANSKE ska gifta oss i sommar, tror du isf du skulle ha tid att fixa och har du kvar hemsidan så jag kan kika där!?

Vi kände att vi verkligen behöver komma iväg några dgr nu och kan inte bara ta ledigt hur mkt som helst när man jobbar/sjukskriven, man måste ju ha godkännande överallt ifrån om man inte har semesterdagar! Så en weekend fick det bli till Helsingfors, vill ta en till Prag i sommar :o) Flyga ner o bo där o strosa bland de gamla husen..

Jag får sådan panik, att kan jag inte gå upp en dag eller sovit skit, jag vill inte ringa o vara sjuk, jag vill ju visa att jag kan.. Men.. jag är glad att jag "jobbar" 16-19, det kan vara så det är sämsta tiden, men också bästa, störst sannolikhet och att då har jag tid på mig att sova :o) Hihi!

Kramar!!

2011-01-24 @ 11:46:45
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0