Drömmer mig bort en sekund

Sitter här och drömmer mig bort medans jag lyssnar på matchen mellan Modo & Södertälje, men borde egentligen hålla mig när toaletten när detta illamåendet härjar inom mig.

Ni kan nog aldrig gissa vad jag längtar efter, när ni har tittat på bilderna :-)












När jag har de allra sämsta perioderna med värken och smärtan så saknar jag vännerna som jag fann under tiden hos Ryggis. Så skönt att varken behöva förklara eller säga hur det känns, ja ni vet säkert vad jag menar.






Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan!

Åh, längtar efter vår/sommar jag också som en toka, slippa böka med massa kläder o.s.v.

Hoppas ni haft en mysig helg :O)

Kramar!!

2011-02-27 @ 11:10:12
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0