"Tassar & Labbar"



I morgon är det dax för min lediga dag, eller ledig och ledig. Ska väll försöka hinna få så mycket som möjligt gjort  (när det gäller studierna), samt försöka hinna ta tag i något som borde gjorts för länge sen här hemma.

Även denna lediga dag känns som att den behövs lite extra, den är riktigt välkommen. Har fått en massa knölar på båda föttern, brukar få det lite titt som tätt. Men nu är det lite extremt och gör riktigt ont, det är rätt besvärligt att gå så det ska bli skönt i morgon när det vankas ledighet. Ska nog försöka att låta dem vila så mycket som möjligt.

Även tassarna är väldigt väldigt känsliga, känns inte alls bra. Behöver använda dem i studierna för att kunna anteckna och besvara uppgifter. Minsta lilla "snuddning" gör så inne bomben ont, så jag vet min sann inte riktigt vart jag ska ta vägen emellanåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0