Ingen bra början på veckan!

Gårdagen blev inte alls som jag hade hoppats på, alltså bättre än måndagen. Med facit i hand blev det en dag som var sju resor värre.

Många jobbiga samtal (till slut fick jag rakt ont i magen så fort det ringde), efter ett inte allt för trevligt samtal så brast det för mig. Tårarna bara började forsa och länge höll det på, fick helt enkelt inte stopp på eländet.

Inte gjorde det saken bättre av att jag inte fått behålla maten, inte sovit ordentligt på ett par dagar och när det känns som att kroppen ska gå sönder av all smärta. Till slut går det inte längre, även jag har en gräns!

Så jag kan väll säga som så, att det känns fruktansvärt skönt att jag har min lediga dag idag, den behövdes verkligen. Synd bara att den inte kom någon dag tidigare, så hade gårdagens händelser inte behövt hända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0