Födelsedagar får man ta sig tid till!

Idag fyller sambons farmor år, så vi har betsämt att vi ska äta middag tillsammans ikväll. Känns egentligen inte ha tid, men jag har försökt att ligga i här under morgonen. Jag får helt enkelt ta mig tid, går ändå bättre när man vetat om det så att man är förberedd och planerat för det!

Fötterna känns tyvärr inte bättre, hade behövt en vilodag till. Trodde att knölarna skulle ge med sig, men ické som nické. Får väll helt enkelt vänta och se hur lång tid det tar denna gång.

Hoppas att ni får en bra dag!
Själv ska jag försöka att inte stressa ihjäl mig, har en hel del som ligger på.


Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan :O) Blev det någon god middag ni åt tillsammans? Daniels bror kommer imorn, annars är vi förkylda och har inget alls inplanerat :O) Bara tat lugnt, det är skönt det med ibland hihi!

KRAM!

2011-02-18 @ 18:42:12
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0