Stötas och blötas!


Just nu är det väldigt mycket på jobbet, håller nästan på att bli tokig. Det har helt enkelt blivit för mycket...

Det tar så himla mycket energi och kraft när folk ska lägga sig i nästan precis allt som de inte har något att göra med. Men även när det ska ska diskuteras samma sak fram och tillbaks, det räcker inte med att man tagit ett beslut utan då ska det fattas beslut på beslut.


Ja, det är fler bitar med i bilden men jag tänkte inte gå in på allt här. Det är rakt så att jag haft ut i magen av jobbet (speciellt när jag ska jobba), har även haft/har drastiska tankar på ett par åtgärder men vi får avvakta och se hur det blir. Jag försöker sansa mig, så att jag inte tar några för hastade beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0