Ville bara sjunka genom golvet!


Tyvärr, har inte denna vecka gått som jag velat. Har försökt att inte jobba över så mycket, men aj då... Det blev en hel del ändå, har nästan jobbat heltid både förra veckan och denna vecka. Men vad gör man i dessa krislägen?

Dess värre visa det sig ju efteråt, varför jag inte jobbar heltid. Kroppen är både svullen och ond, maskineriet vill inte fungera som det ska. Idag har jag kräkts ett flertal gånger, en hel del tecken på att fröken borde lugna ner sig!

Igår på eftermiddags fikat till exempel tappade jag kaffemuggen bara sådär, ja handen tappade bara greppet som de brukar kunna göra lite nu och då. Så det blev kaffe fulla bordet och min ena arm, men som tur var så klarade jag arbetskamraterna som satt mitt emot mig. Men ack så pinsamt jag tyckte att det var, ville helst av allt bara sjunka genom golvet. Varför blir det så? De vet ju mycket väl hur jag har det....

Nu är det i alla fall helg och det känns fruktansvärt skönt, tänker försöka vila och återhämta mig så mycket som det bara är möjligt! Har även bokat in två semester dagar framöver, som jag ser framemot. Så då blir jag ledig fem dagar i streck, ska bli så skönt. Jag tror verkligen att min kropp behöver det efter denna arbetsbörda.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Låter som en alltför jobbig vecka med för mycket ansträgning

Jag hoppas Du hinner vila Dig under helgen/semesterdagarna.

Jag har ju oxå blivit extremt släpphänt det var därför det blev en MS utredning på mig Jag hade som tur var inte MS utan det är väl troligtvis värken som ställer till...

Krya Dig

2011-08-27 @ 11:26:52
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0