Fullspäckad helg

I helgen har det varit fullt upp, helt enkelt för mycket för mig egentligen. Men vissa gånger är det svårt att göra något åt det, speciellt eftersom jag behöver göra något och även unna mig något roligt, något som jag vill göra.

I fredags hade jag tänkt mig att jag skulle sluta ganska tidigt, men pga en massa strul så blev det betydligt senare än det var tänkt. Väl hem så bar det iväg till Åsele, där vi åt middag på en av pizzeriorna innan vi åkte till mormor och morfar. För att gratta mormor som fyllde 70 år i lördags.

I lördags åkte vi till stan med trevligt sällskap, huvudmålet var att se Status Que. Men vi började kvällen med middag på en resturange som jag inte minns namnet på.



Hade en ganska svårt för att riktigt kunna njuta av lördags kvällen, speciellt när de drog igång och spelade. Ljudet var ganska bra och det verkligen känndes hur det "dunkade" i kroppen. Men ack så roligt det är att komma ut ändå, skönt att göra något annat liksom.

Känns dock att man skulle behövt någon ledig dag till för att vila, men det är bara att invänta onsdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0