Tillbaks till brottsplatsen


Nu har allvaret dragit igång igen, har nu gjort bort första delen av arbetsveckan.



Men ska jag vara ärlig så tycker jag att det känns riktigt skönt att vara tillbaks igen, semester har verkligen behövts men absolut inte fler än 4 veckor. Var ganska less på jobbet, diskussionerna osv innan semestern. Men nu känns det som att jag återvänt med nya krafter till nya utmaningar. Och det känns riktigt bra att ha något annat att tänka på än min och andras hälsa & mitt, samt andras mående. Missförstå mig rätt nu!

Jag bryr mig både om mig själv samt mina "kära" men allt handlar inte om hälsa och mående, man behöver prata och tänka på annat emellanåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0